понедељак, 23. јун 2014.

Clarins Vital Light Night cream

     Clarins Vital Light Night je bogata noćna krema zasnovana na korišćenju sastojaka kao što su Cochlearia officinalis extract (pomaže stvaranje kolagena), Waltheria extract, glicerin i šea buter – oni čine da koža bude dobro hidrirana, sa manje bora i zdravijeg izgleda. 
     Krema je guste teksture, ružičaste boje i prijatnog mirisa. Iako je moja koža suvlja i starija, čini mi se da je krema malo masnija nego što bi trebalo, posebno ako se koristi tokom letnjih meseci.
     Vital Light Night je formulisan specijalno za zrelu kožu i predstavlja dopunu serumu iz iste kolekcije. Ima zadatak da  pojača mikrocirkulaciju tokom noći, kao i da regeneriše kožu u vreme odmora čitavog organizma.  Krajnji cilj je vraćanje blistavosti umornoj i beživotnoj koži.
     Moram da spomenem još jednu osobinu kreme – ona ne samo da čini kožu čvršćom i blistavijom, sa manje bora, već utiče i na smanjenje tamnih fleka.  Nažalost, taj proces ide sporo – ja kremu koristim već mesec dana i primetila sam  neznatnu promenu boje. Sem toga, imam samo reči pohvale  - moja koža je blistavija, a bore izgledaju umanjene. Jedina zamerka se odnosi na cenu koja je previsoka za naše uslove. Da nisam imala priliku da kupim kremu i serum na akciji u parfimeriji Beautique, sumnjam da bih to učinila.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...