уторак, 24. јун 2014.

Top Ten BioPomade Propolis

     Top  Ten BioPomade Propolis krema sa ekstraktom propolisa za regeneraciju oštećenog tkiva i sprečavanje alergijskih reakcija kože (ubodi insekata, ojedi...) pripada grupi jeftinijih proizvoda na koje niko ne obraća pažnju. Ja sam je primetila slučajno prilikom odlaska u Lilly, pa pošto često imam probleme sa alergijama,  kupila sam je da mi se nađe pri ruci. Naravno, nisam očekivala ništa spektakularno, ali....
     Krema sadrži toliko korisnih sastojaka da bi bilo čudno da nema pozitivne efekte. Prvi i po meni najvažniji je propolis – smolasta materija dobijena delovanjem pčelinjih sekretornih žlezda koja deluje kao prirodni antibiotik, antiseptik, baktericid, antioksidant i anestetik i koja je delotvorna protiv većine virusa, gljivica i parazita. Propolis se u kremama  koristi za rane koje teško zarastaju, kao i za mnoge kožne probleme -  upalu kože, gljivična oboljenja, ekcem, seboreju...
     Drugi važan sastojak je ulje semenki grožđa koje je bogato vitaminima (posebno vitaminom F), mineralima, linolnom kiselinom i drugim esencijalnim masnim kiselinama koje jačaju ćelije kože i pomažu u njenoj hidrataciji.
     U kremi se nalazi i arnika koja povoljno deluje na uboje i sveže rane, kao i lavanda koja je dobar antiseptik i koja potstiče epitelizaciju tkiva, a kožu čini mekom i elastičnom.
     Propolis krema je bioaktivna homeopatska krema koja ima antibakterijsko, antivirusno, antifugalno i protivupalno dejstvo. Ona pomaže kod uboda insekata, kod neprijatne reakcije na vremenske uslove (vetar, sunce..), kod alergije na deterdžente i kod svih stanja suve i ispucale kože, a koristi se i za sprečavanje i ublažavanje gljivičnih bolesti i alergijskih reakcija.
     Ja uvek imam u kući ovu Top Ten kremu i to ne samo zbog alergija, već i zbog reakcije na insekte koji su prilično aktivni tokom leta, kao i zbog činjenice da mi je jednom prilikom uspešno oporavila kožu oštećenu usled delovanja (lošeg) deterdženta za sudove.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...