уторак, 3. јун 2014.

Bourjois 3D Effet sjaj za usne

     Leto je vreme za diskretniju šminku i zbog toga - ja se uvek pre odlučim za sjaj za usne, nego za ruž. Posebno mi je drag Bourjois sjaj (1.199 dinara) jer ima laganu, nelepljivu teksturu koja reflektuje svetlost, hidratantan je, hranljiv-sa zaštitnim dejstvom balzama, a sadrži i mikrokristalne voskove za sjaj, kao i vitamine C i E. Ono što je takođe važno je da se radi o formuli bez parabena.
     Ja sam odabrala nijansu 07 zbog njene prirodnosti. Možda će neki reći da se ovaj sjaj ne primećuje mnogo na usnama, ali ja smatram da je dovoljno da hidrira usne i da im donese malo sjaja koji će naglasiti njihovu lepotu. Kada se na to doda i činjenica da su posle njega usne glatke i izgledaju malo punije, kao i da naneti sloj traje oko 4 sata, nema razloga da ovog leta ne budemo "prirodno" lepe.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...