субота, 21. јун 2014.

Apivita Express Beauty Depp clansing mask with green clay

     Ja sam oduševljena grčkom kozmetikom, a posebno Apivita maskom za dubinsko čišćenje kože lica. Ova maska uklanja suvišnu masnoću, čisti pore i eliminiše i sprečava mitesere. 
     Jedan od sastojaka je i propolis koji ima antibiotska svojstva i deluje protivupalno i antimikrobno, a takođe pomaže regeneraciji ćelija kože.
     U sastavu maske se nalaze i aloe vera, proteini pšenice i esencijalno ulje lavande koji čine kožu glatkom i blistavom.
      Važan sastojak je i zelena glina koja izvlači štetne materije iz kože, smanjuje upale, čisti pore i deluje kao blagi piling, ali i hrani kožu mineralima, sprečava crvenilo i fleke i poboljšava formiranje kolagena i elastina.
     Iako je maska idealna za masnu i kombinovanu kožu, ja sam je koristila i pored toga što je moja koža osetljiva i suva (i malo starija). Posle upotrebe maske lice  mi je bilo savršeno očišćeno i glatko, a pri tome nisam imala nikakve neželjene efekte.
     Maska se koristi tako što se na čisto lice nanese deblji sloj koji se ostavi 10 do 15 minuta na koži, a potom se spere mlakom vodom. U slučaju masne kože, na lice se posle maske nanese tonik, a tek kasnije (posle pola sata) i krema, dok u slučaju suve kože - na lice se odmah nanosi odgovarajuća krema.
     Na kraju, samo da spomenem da maska ne sadrži veštačke sastojke, parabene i silikone, pa samim tim i nema štetne efekte na kožu.
     PS. Ukoliko idete na odmor u Grčku, nemojte propustiti priliku da kupite nešto od grčke kozmetike. Videćete da je zaista vredi probati.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...