уторак, 3. јун 2014.

Golden Rose ruž za usne

      Na našem tržištu su već dugo prisutni Golden Rose proizvodi dekorativne kozmetike. Dolaze iz Turske, iz kompanije Erkul Cosmetics koja je osnovana 1983.godine. Ova  kompanija je poznata zbog svog insistiranja na visokom kvalitetu i pristojnim cenama, a takvu politiku vodi i uvoznik za naše tržište.
     Ja sam slučajno kupila Golden Rose 2000 ruž za usne (br.132) u jednoj prodavnici na Autobuskoj stanici u Beogradu, a kasnije sam ga videla i u nekim šabačkim apotekama.
     Prvo moram da kažem da me je zapanjila cena (oko 200 dinara), što je morate priznati - prilično jeftino. Tekstura ruža je dobra, mada malo tvrđa.  Možda bi, za moj ukus, mogla biti masnija, jer ja imam prilično suvu kožu na usnama. Zbog toga, da ne bi došlo do preteranog isušivanja, uvek pre stavljanja ovog  ruža usne namažem običnim balzamom.
     Ruž je dobro pigmentisan i dugotrajan (do 5 sati bez popravke), a kada se skine ostaje blaga ružičasta nijansa. Kvalitet je solidan - čak se može reći - mnogo bolji nego kod nekih skupljih proizvoda. A kada se na to doda i  niska cena, kao i veliki izbor boja, kupovina je sasvim izvesna.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...