субота, 14. јун 2014.

Decleor Hydra Floral BB cream

      Decleor BB kremu sam davno kupila, ali sam tek sada krenula sa njenim korišćenjem.  Ona predstavlja spoj hidratantne kreme i pudera. Sa SPF 15 krema štiti kožu od sunca, a zatim je hidrira 24h (Wild Pansy i Samphire Extracts).   Takođe, ova krema čini ten blistavim i ujednačenim (mineralni pigmenti), štiti kožu od urbanih zagađenja (Moringa Oleifera Microproteins), poboljšava njenu teksturu  i otklanja nepravilnosti (grejpfrut esencijalno ulje).
     Krema ne sadrži parabene i mineralna ulja, pa su samim tim sprečene negativne reakcije. Takođe, ona je formulisana za sve tipove kože.
     U vreme moje kupovine bila je samo jedna univerzalna nijansa, ali sada je izbor veći - ima ih čak pet, što je lakše za usklađivanje sa bojom kože.  
      Mada imam zamerku na nijansu (malo je tamnija za moju "bledu" kožu), svi drugi efekti ove kreme su solidni - hidriranost, blistavost, tekstura, ujednačenost... kao i postojanost (do 8h).




URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...