недеља, 15. јун 2014.

Grčka kozmetika - Ventus beauty Dead Sea Mud Mask

    Moja sestra zna koliko volim kozmetiku, pa je iskoristila odmor na Tasosu da mi donese par "stvarčica za ulepšavanje". Među njima je i Ventus maska sa blatom iz Mrtvog mora.
     Blato iz Mrtvog mora je poznato zbog visoke koncentracije magnezijuma, sumpora, joda, kalijuma, natrijuma i drugih minerala koji poboljšavaju kvalitet kože. Ono utiče na uklanjanje mrtvih ćelija kože, pomaže u lečenju akni i stimuliše cirkulaciju. 
     U Ventus maski se pored blata iz Mrtvog mora, nalazi i vitamin E, kao i komponente za hidrataciju, što pomaže da koža bude ne samo dobro očišćena i blistavija, već i da izgleda podmlađeno.
     Iako se blatne maske koriste uglavnom za nečistu kožu sa aknama, dodatni sastojci omogućavaju Ventus maski da bude pogodna za sve tipove kože.
     Maska se koristi tako što se nanese na očišćeno lice, drži oko 15 minuta, a potom spere mlakom vodom. Za najbolje rezultate masku treba stavljati jednom do dva puta nedeljno. Nažalost, maska se prodaje samo u Grčkoj.
     Na kraju,  mogu da kažem da je Ventus maska sa blatom iz Mrtvog mora zaista dobra. I pored toga što je moja koža suva i osetljiva, primetila sam samo pozitivne reakcije. Ne samo da mi je koža očišćena i zategnutija, već je i njen izgled blistaviji.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...