понедељак, 2. јун 2014.

L'Oreal Caresse ruž za usne

     Oslanjajući se na vrednost brenda L'Oreal kupila sam  njihov ruž Caresse br.401 (1.259 dinara). Po proizvođaču, u pitanju je lagana boja se nežnom teksturom koja klizi po usnama, dajući im blistavu boju. 
Ja sam se odlučila za crvenu nijansu br.401 jer ona predstavlja klasiku. Ipak, malo sam se razočarala. Iako je istina da se ruž lako nanosi i ima dosta sjaja u sebi, nije toliko postojan kao što proizvođač tvrdi (10 sati), već mnogo manje. Osim toga, ja više imam utisak da sam nanela sjaj, a ne ruž. 
Naravno, sve ovo što sam navela ne znači da više nikada neću upotrebiti ovaj ruž, već samo da ću biti svesna i njegovih mana, kao i vrlina i da ću ga gledati takvog kakav jeste.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...