уторак, 17. јун 2014.

Grčka kozmetika - Mythos Hair mask olive extract + honey

     Maslinovo ulje je poznato po svom blagotvornom dejstvu na kosu. Ono jača kosu, potstiče cirkulaciju kože glave, povoljno deluje na rast, kao i na smanjenje opadanja kose, oživljava umorne i oštećene vlasi, hidrira kosu i daje joj sjaj
     Malo je poznato da maslinovo ulje utiče na zaštitu kose prilikom sunčanja. Naime, ono poseduje prirodni zaštitni faktor (u dermatološkoj literaturi sam naišla na različite podatke o ovom faktoru - neki stručnjaci tvrde da je on SPF 4, a neki da je SPF 20). Ipak, bez obzira koliki je faktor zaštite, dovoljno je da maslinovo ulje nanesete na krajeve kose i ona će biti zaštićena od sunca, kao i od soli.
     Ja sam pre par dana dobila uzorak Mythos maske sa maslinovim uljem i medom i odmah sam je isprobala. Ova maska, pored maslinovog ulja i meda, sadrži i vitamine A, E i D i prirodno jača kosu, dok je  njeni sastojci neguju  i štite od spoljnih faktora, a keratin, u kombinaciji sa vitaminom B5 pomaže da se vlasi kose prirodno obnove.
     Maska je dermatološki testirana i ne sadrži parabene, mineralna ulja, silikone i veštačke boje.
     Upotrebljava se posle šamponiranja i deluje desetak minuta, posle čega se spere mlakom vodom, a rezultati su, bar kod mene - mekša i sjajna kosa koja se lako oblikuje. 
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...