четвртак, 5. јун 2014.

Dijeta sa jajima

     Došlo je i lepo vreme, a sa njim i brige oko izgleda. Iako mnoge od nas same sebi stalno obećavaju da će povesti računa o ishrani i nakupljenim suvišnim kilogramima, to nikako da učine. Ja sam probala mnogo dijeta - od onih najrigoroznijih do onih koje su zaista tolerantne. Jedna od rigoroznih dijeta, koju ja nisam poštovala u potpunosti je ona sa jajima. Ona u sebi sadrži i korišćenje dvopeka, krastavaca, paradajza, mladog sira, junećeg mesa, pomorandži, jabuka, boranije i zelenog čaja.
     Jaja predstavljaju izuzetnu namirnicu jer u sebi sadrže fosfor, selen, riboflavin, pantotensku kiselinu, vitamine B12, A i D, gvožđe, cink i folate.
     Pošto je 100gr jaja 147 kcal, 100gr paradajza 24kcal, 100gr krastavaca 17kcal, 100gr mladog sira 357kcal, 100gr junećeg mesa 89kcal, 100gr pomorandže 33kcal, 100gr jabuke 50kcal, 100gr jogurta 70kcal, a 100gr boranije 18kcal, može se reći da je ova dijeta prilično siromašna, pa sam zbog toga nekad i "grešila" tako što sam uzimala malo veće količine hrane (na primer - umesto 100gr jogurta koje vrede 70kcal ja sam uzimala duplo više). 
     Dijeta se sprovodi šest dana.
     Prvih pet dana doručak je isti: 1 pomorandža, 1 dvopek i šolja zelenog čaja (bez šećera).
     Prvi dan: ručak (1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 100gr jogurta), večera (2 paradajza, 2 kuvana jajeta, 1 manji krastavac).
     Drugi dan: ručak (1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 100gr jogurta i 2 dvopeka), večera (150gr pečene junetine, 1 paradajz, 1 pomorandža, 1 dvopek, šolja zelenog čaja).
     Treći dan: ručak (1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 100gr jogurta, 2 manja krastavca, šolja zelenog čaja), večera (150gr pečene junetine, 1 pomorandža, 1 dvopek i šolja zelenog čaja).
     Četvrti dan: ručak (150gr mladog sira, 1 paradajz i 1 dvopek), večera (150gr pečene junetine, 2 paradajza, 1 jabuka, 1 dvopek).
      Peti dan: ručak (200gr kuvane junetine, 1 paradajz, 1 dvopek), večera (500gr kuvane boranije, 1 jaje, 1 paradajz).
      Šesti dan: doručak (čaša limunade bez šećera), ručak (1 jabuka, 1 dvopek), večera (1 jaje, 1 paradajz, 1 dvopek).
     Ako se dijeta striktno koristi, za šest dana se može izgubiti do 5kg, ali ako se malo tolerantnije gleda na količinu propisane hrane, onda je gubitak tek oko 2kg.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...