субота, 7. јун 2014.

Balea Professional balzam Oil Repair

     U obilju Balea proizvoda za negu kose, nalazi se i balzam Oil Repair  (186,75 dinara) koji je namenjen za iscrpljenu i suvu kosu. Pošto sadrži arganovo ulje, kao i hidratantni kompleks sastavljen od proteina pšenice, pantenola i glicerina, on jača vlasi kose i stimuliše njihov koren. 
     Ja sam, što se tiče farbanja kose, prilično radoznala i do sada sam isprobala sve moguće boje - od crne do platinasto plave. Zbog toga nije nimalo čudno što teško oporavljam svoju oštećenu kosu, a već dugo vremena mi se dešava da čim povratim kosu u normalno stanje, dođe farbanje sa jačim hidrogenom i...problem je ponovo tu.
     Iako proizvođač tvrdi da balzam Oil Repair sprečava opadanje kose do 80%, ja ne znam da li je to tačno, jer moja kosa još nema tu tendenciju. Ipak, sam sastav balzama ukazuje da je on negujući, a ja posle njegovog korišćenja imam manje problema sa ispucalim vrhovima kose, a i lakše se češljam.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...