петак, 6. јун 2014.

Boots No7 ajlajner u boji

 
   Ove godine su na mnogim modnim revijama vladali ajlajneri u boji, pa zašto onda i mi, obične žene, ne bi ponekad pokušale da to isprobamo, makar samo da učinimo zanimljivijim naš izgled ovog leta. Pri tome možemo čak i da zanemarimo pravilo da su za crne ili tamno braon oči najbolji zeleni, plavi, žuti, ljubičasti i beli, a za plave ili zelene oči - ljubičasti, pink, narandžasti ili beli ajlajneri.

     
   Ja imam, mada retko koristim, ajlajner iz kolekcije Boots No7 koji sam dobila na poklon. Njegova formula garantuje postojanost i definiše oči bojom koja je sjajna, sa plastičnim efektom, bez mogućnosti razmazivanja. Četkica je tanka i garantuje preciznost. Ipak, pošto ja nisam mnogo vešta za postizanje savršene linije, kao ilustraciju sam uzela fotografiju sa www.becomegorgeous.com.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...