недеља, 5. јул 2015.

Veoma zdrava krema - krema za pete



     Ovih dana nisam nešto pri novcu pa sam se zbog toga odlučila za kremu namenjenu za negu peta od brenda Veoma zdrava krema (Lilly, 50ml, 119 dinara).



    U sastavu kreme izdvajaju se urea koja čuva vlažnost u površinskom sloju kože, glicerin koji vrši vlaženje i umirivanje iritirane kože i mlečna kiselina koja dubinski čisti kožu i održava je vlažnom. 

    Tekstura kreme je gusta i ima prijatan, diskretni miris. Lako se razmazuje i brzo upija. 
     Iako nemam nekih većih zamerki na kvalitet, meni lično najviše smeta to što je krema samo hidratantna. Nanosim je dva puta dnevno, ujutru i uveče, što bi trebalo da bude dovoljno da moja koža na stopalima nije stvarno isušena (i malo grublja) i pored redovne nege.
    Na kraju, moram priznati da mi više odgovaraju kreme koje u sebi sadrže uljane komponente (neke od njih je bilo potrebno naneti samo uveče da bi koža na stopalima tokom 24 h izgledala savršeno) i to je jedini razlog što više neću kupovati Veoma zdravu kremu za pete.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...