петак, 31. јул 2015.

Eucerin AQUAporin Active dnevna krema SPF 25

     Svi preparati iz Eucerin AQUAporin Active linije namenjeni su boljoj sopstvenoj hidrataciji kože i uz njihovu pomoć ona postaje meka, glatka i blistava. Dok za druge hidratantne kreme možemo reći da ograničavaju isparavanje vode iz kože ili vezuju vlagu u njenim spoljašnjim slojevima, AQUAporin Active linija poboljšava sistem sopstvene hidratacije kože. Naime, akvaporini su mikroskopski kanali koji transportuju vodu između ćelija kože i podržavaju hidrataciju kože iznutra - AQUAporin Active formulacija poboljšava njihovu prirodnu snagu jer u sebi sadrži gliko-glicerol koji dokazano povećava broj akvaporina u koži.
    Eucerin AQUAporin Active  dnevna krema pruža 24-časovnu intenzivnu hidrataciju. Ona poboljšava sopstveni sistem hidratacije kože i štiti je od oštećenja koja izazivaju UVA i UVB zraci.
     Tekstura kreme je lagana, lako se razmazuje i brzo upija.
     Iako je prvenstveno namenjena za dnevnu negu, ja kremu koristim i u večernjoj varijanti zato što smatram da mi sada, u toku leta, treba mnogo, mnogo hidratacije. 
      Uz to, važno mi je što nemam nikakve neprijatne reakcije, ali.... ako se uzme u obzir da je krema klinički i dermatološki testirana i primerena osetljivoj koži, to nije nimalo čudno.
     Kremu koristim desetak dana i prvo sam primetila bolju hidriranost kože koja je mekša i izgleda glatko. Takođe, nemam više ni neprijatnog zatezanja, niti povremenog perutanja kože.
     Iako možda SPF 25 nije dovoljno visok u letnjem periodu, meni lično on odgovara jer se trudim da veći deo poslova obavim rano ujutru i popodne. 
     Jedina zamerka (i to subjektivna) je što krema ne sadrži neke sastojke za zatezanje kože (koji su mi potrebni), ali.... ako se to zanemari, nema nikakvih prepreka za njeno korišćenje.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...