среда, 8. јул 2015.

Paco Rabanne Invictus dezodorans

     Ranije sam smatrala da su muški dezodoransi nešto o čemu ne treba ni da razmišljam, ali.... pošto sam jednom u nedostatku meni odgovarajućeg pozajmila od sestrića njegov dezodorans, promenila sam mišljenje.
     To je i razlog što sam se odlučila za Invictus koji, istina, miriše malo jače nego što sam navikla, ali su njegove mirisne note - grejpfrut, jasmin, mahovina i pačuli, toliko osvežavajuće i dugotrajne (do 5 sati) da se sada, tokom toplih dana, uz njih osećam stvarno sveže.
     Od mnogih sam čula nepovoljne kritike kada je originalnost mirisa u pitanju, ali.... mene lično to ne interesuje. Važno mi je da se osećam prijatno i čisto - sve drugo je bezznačajno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...