понедељак, 13. јул 2015.

Palmolive Feel Glamorous Shower Scrub - testiranje

    Pošto volim mirisne preparate za tuširanje, probi Palmolive pilinga me je pre svega privukla vanila. Ako se uz nju doda i prisustvo ekstrakta kupine koja je dobar antioksidans i koja poboljšava elastičnost kože, kao i ekstrakta zmajevog voća koje hidrira kožu, a takođe i potstiče stvaranje kolagena, onda nije čudno što piling predstavlja pravu poslasticu.
    Tekstura pilinga je vodenasta sa skoro neprimetnim zrncima koja u obilju pene blago masiraju kožu. Dok traje sam postupak pilinga prijatan voćni miris se prilično oseća, ali se brzo gubi po ispiranju vodom. 
    Iako je koža na kraju meka i baršunasta meni lično smeta što miris nije intenzivniji, kao i to što su zrnca (po meni) premala za (jači) piling, ali ako nekom to nije važno, onda nema problema kada je kupovina u pitanju. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...