уторак, 21. јул 2015.

DermaSel piling za telo sa mineralnim solima iz Mrtvog mora i kompleksom Silk-Pep Nano Gold TM

     DermaSel piling za telo sa mineralnim solima iz Mrtvog mora (apoteka Melem, 38ml, 339 dinara) predstavlja pravu poslasticu u vrelim letnjim danima. Naime, ma koliko da se trudimo da vodimo računa o koži u ovom pretoplom periodu, ne možemo da joj se posvetimo na pravi način, tj. da posle svakog tuširanja nanosimo losion za negu. Zbog toga mi se DermaSel piling i dopada jer je koža nakon njega toliko meka, svilenkasta i .... mirisna, da nije potrebno ništa više dodavati.
     Inače, osnovni sastojak pilinga je so iz Mrtvog mora koja je bogata mineralima kao što su magnezijum, kalcijum, kalijum, stroncijum, bor i gvožđe. Uz to, moram da spomenem i kompleks Silk-Pep Nano Gold TM (svileni ekstrakti sa česticama zlata) koji stimuliše obnavljanje i rast ćelija, kao i ricinusovo ulje, bogato vitaminom E i ricinoleičnom kiselinom, koje je savršeno za dubinsku hidrataciju kože. 
     Pakovanje pilinga je 38ml i može se podeliti za dve upotrebe (bar sam ja tako radila). Pored prijatnog mirisa, dopada mi se i činjenica da zrnca za piling nisu neprimetna kao kod nekih proizvoda koje sam isprobala u skorije vreme - piling je zaista piling.
    PS. Pošto je sada vreme velikih vrućina i opasnih sunčevih zraka tokom dana je neophodno na kožu naneti i neko sredstvo za sunčanje (čak i kada se radi o gradskoj sredini neophodna je zaštita, posebno posle upotrebe pilinga za telo).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...