среда, 15. јул 2015.

Mesečeva dijeta - mlad mesec 16.jula 2015.u 3h 24min

     Sutra, 16.jula 2015. u 3h 24min počinje mesečeva mena - mlad mesec, što predstavlja priliku za oslobađanje od suvišnih kilograma ili sprečavanje novih da se gomilaju. Naime, tokom svake mene u organizmu se aktiviraju enzimi koji pogoduju taloženju masti. Da bi se sprečilo njihovo delovanje, dijeta propisuje gladovanje u periodu od 24h od početka mene, uz povećano konzumiranje tečnosti (preko 2 litra).
     Da je u pitanju delotvorna dijeta i sama sam se uverila jer sam uspela da dođem do (nekad nedostižnih) 65 kg i pored toga što sam malo "grešila" sa laganim čorbama.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...