четвртак, 16. јул 2015.

RoC Pro-Sublime okoloočna krema

     Pro-Sublime je hidratantna krema namenjena borbi protiv bora oko očiju. Prilagođena je osetljivoj koži u očnoj zoni i odmah po nanošenju pokazuje efekte - ublažene bore.


     Dva sastojka obeležavaju laganu teksturu kreme - prvi je hijaluronska kiselina koja ima zadatak da hidrira kožu i održava njen volumen, kao i da ublažava sitne bore, dok je drugi RoC® retinol - veliki pomoćnik u obnavljanju ćelija kože i umanjenju znakova starenja, uz postizanje sjajnog i poboljšanog tena.
     Moram priznati da me je malo plašila upotreba kreme, sada -  u toku letnjih dana, i to najviše zbog prisustva retinola. Iako se trudim da sve poslove obavim tokom ranih jutarnjih ili popodnevnih sati (a čak i tada sa naočarima za sunce) nisam znala kako će koža da reaguje. 
    U prvo vreme kremu sam koristila kao deo jutarnje i večernje nege, ali čim se javila manja iritacija prekinula sam sa dnevnom upotrebom, dok sam noćnu varijantu zadržala. Tek posle toga krema je počela pokazivati svoje pozitivne efekte - koža oko očiju je krenula da se lagano zateže, a bore da se umanjuju (naravno, nisu potpuno nestale), dok je celokupan izgled bio svež i odmoran. A to je, morate priznati, sasvim dovoljno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...