понедељак, 1. јун 2015.

Novo iz Eucerina! DermoPurifyer aktivni koncentrat protiv nesavršenosti na koži

     Pošto ni mi u izvesnim godinama nismo imuni na akne često moramo da se obraćamo za pomoć preparatima koji su namenjeni mlađoj populaciji. Zbog toga sam se i ja odlučila za novi Eucerinov aktivni koncentrat koji poboljšava izgled kože i ujednačava ten.


     Koncentrat je lagane teksture koja se brzo upija i ne sadrži uljane komponente i konzervanse, a takođe nije ni komedogen. Njegova dva ključna sastojka zaista "rade" na koži i pomažu da ona bude savršena. Prvi od njih - mlečna kiselina deluje kao blag hemijski piling, stimuliše proizvodnju kolagena i ima hidrirajuća i posvetljujuća, kao i antibakterijska svojstva, a pogodna je za sve tipove kože (od veoma suve i osetljive, preko normalne, masne i problematične do starije kože), dok je drugi Decandiol  - hidratantni sastojak sa antibakterijskim dejstvom koji sprečava razvoj akni.
     Preparat se upotrebljava kao dodatna nega (pre uobičajene kreme) ujutru (kao što to ja činim) i/ili uveče na dobro očišćeno lice ili fleke na koži, a rezultati su: meka, glatka i hidrirana koža bez neprijatnih akni. Ako se uzme u obzir da koncentrat deluje protiv preteranog mašćenja kože i utiče na sprečavanje razvoja upalnih procesa izazvanih bakterijama, onda nije nimalo čudno da rezultati budu primetni.
    Još samo da dodam da moja koža, iako je osetljiva, dobro podnosi koncentrat (nemam nikakvih iritacija). Uz to, ten izgleda ne samo čistije, već i svetlije.
    PS. Koncentrat se može upotrebljavati i na koži tela i to u svim oblastima na kojima su se pojavile akne (naravno, treba obratiti pažnju na zaštitu tih oblasti od sunčevih zraka).

          

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...