субота, 20. јун 2015.

Eucerin Sun Spray Transparent SPF 30

    Na stranu saveti stručnjaka o zdravom sunčanju jer ja prvenstveno gledam na problem koji mi se javio pre par godina, a to je alergija na sunce. Zbog toga se trudim da što više obaveza završim u ranim jutarnjim satima, kao i posle 17h. Da se ne bi dogodilo da se alergija desi čak i u tim periodima ja obavezno nanosim neko sredstvo za sunčanje.       
     Eucerin sprej za sunčanje za osetljivu kožu sa SPF 30 (200ml) brzo se upija, nemastan je i nelepljiv, vodootporan i pogodan čak i za kožu sklonu aknama. Sadrži Licochalcone A - antioksidans koji štiti ćelije kože od oštećenja izazvanih slobodnim radikalima (u primeni na iritiranu kožu on smanjuje crvenilo i pomaže da se upala smiri), vitamin E (antioksidant koji pospešuje epitelizaciju i povećava enzimsku aktivnost u koži), glicerin (za poboljšavanje sposobnosti vezivanja vode u površinskim slojevima kože), kao i  sistem UVA/UVB filtera koji sadrži Tinosorb S za pouzdanu zaštitu od opekotina od sunca.
     U početku mi je bila malo čudna vodenasta tekstura jer sam imala utisak da će zaštita kože biti nemoguća sa njom, ali... vremenom sam utvrdila da to nije tačno. 
     Iako ja sprej koristim samo ujutru, kada krenem iz kuće i ne obnavljam ga tokom dana, do sada nisam imala nikakve neprijatne reakcije. 
    Posebno mi se dopada brzo sušenje preparata i odsustvo tragova na koži. Uz to, iako se trudim da izbegavam sunce, nemoguće je da to učinim u potpunosti i....uspela sam da dobijem i malo boje na rukama i nogama, što mi je sasvim dovoljno.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...