четвртак, 25. јун 2015.

Garnier Ultra Doux Marvellous balzam za suvu kosu

     Garnier balzam za kosu sa arganovim i kamelijinim uljem (Lilly, 200ml, 215 dinara) predstavlja još jedan od pokušaja da popravim stanje moje kose.
    Kako godine prolaze moja kosa postaje sve suvlja ("kao slama") i ja je s teškoćom održavam (nije lako biti plavuša). Zbog toga se trudim da koristim sredstva koja regenerišu kosu i vraćaju joj elastičnost, kao i zdrav sjaj. 
     Ovom balzamu me je, pre svega, privukao sastav u kome su najvažniji arganovo (dobro za hidrataciju i obnavljanje kose, kao i za njenu elastičnost) i kamelijino ulje (delujuće na vraćanje sjaja i mekoće kose, kao i na potsticanje njenog rasta). 
     Tekstura je gusta i prijatnog mirisa. Za jedan tretman nije potrebna velika količina - dovoljno je uzeti balzama veličine oraha. 
     Iako važi pravilo da se balzam nanosi odmah posle šamponiranja, ja sam uvela običaj da kosu malo prosušim i tek potom nanesem balzam koji držim malo duže (najmanje 15 minuta), a potom ga isperem.
    Nažalost, nisam uzela celu liniju Garnier proizvoda za suvu kosu tako da sama upotreba balzama nije dovoljna za neki ozbiljniji komentar. Ipak, posle njegovog desetodnevnog korišćenja mogu da kažem da mi je kosa postala malo mekša, ali je i dalje suva i lomljiva, a hoće li se to promeniti kad potrošim celu bočicu....utvrdiću.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...