четвртак, 11. јун 2015.

Velnea Body Butter Vanilla+Sesame Oil

     Velnea buter za telo sa ekstraktom vanile i susamovim uljem (Lilly, 250ml, 319 dinara) je proizvod koji sam izabrala samo zbog mirisa vanile koji obožavam. Uz to, osnovu butera čini susamovo ulje koje je bogato vitaminima A, B1, B6 i E. Pored njih, ono sadrži i antioksidans sezamol, kao i minerale, proteine, lecitin i amino-kiseline. Ovo ulje deluje i kao prirodni zaštitni faktor 4 i mnogi ga upotrebljavaju umesto preparata za sunčanje. Ulje takođe aktivira hormone u koži, kao i njen imunološki sistem i pogodno je za osetljivu kožu sklonu upalama.
     Tekstura je gusta, ali ne toliko kako se to očekuje od butera - više odgovara malo gušćoj kremi. Ipak, bez obzira na to, ja sam prezadovoljna kvalitetom. Ne samo da moja koža posle nanošenja butera izgleda meka i negovana, već se na njoj dugo vremena  zadržava blag miris vanile (baš kao što volim). 
     Možda će neko reći da je ovaj Velnea buter zbog svoje bogate teksture pogodniji za hladnije dane, kada koži treba više nege, ali ja ga upotrebljavam i sada jer se posle njega osećam fantastično, što zbog mirisa, što zbog osećaja prijatnosti na koži.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...