недеља, 7. јун 2015.

Giuliani MonoDerma vitamin C 10% - testiranje

    Vitamin C je poznat kao najmoćniji antioksidans i veoma je delotvoran u borbi protiv starenja kože. On je efikasan u vraćanju tonusa, izbeljivanju fleka na koži, ublažavanju sitnih linija i bora, povećavanju elastičnosti kože, stimulisanju sinteze kolagena, a takođe čini i prirodnu barijeru u odbrani od štetnih UV zraka.
     Stabilizovanje vitamina C u bilo kojoj kremi je veoma teško jer se događa da se posle samo 1 sata od otvaranja teglice izgubi čak 85% njegove snage.
     Poznato mi je koliko je delotvoran i stabilan vitamin C u prahu koji proizvodi Dr Sebagh (pakovanje 5 x 1,95gr), ali je taj proizvod malo skuplji za naše uslove (14.700 dinara) pa sam se zbog toga i obradovala kada sam u apoteci Melem u Šapcu videla Giuliani pakovanje vitamina C (10%) sa 28 mono-doza po ceni od oko 1.600 dinara.
     Mono-doze su praktične jer je sadržaj jedne (0,5ml) dovoljan za jednu upotrebu. Tekstura preparata je uljasta i gusta u toj meri da sam se prvo zapitala hoće li se uopšte upiti u kožu, ali...već par trenutaka posle nanošenja i blage masaže sve je bilo savršeno. 
     Vitamin C se može koristiti jednom do dva puta u toku dana, samostalno (uveče) ili pre uobičajene kreme. Pošto sam ja imala samo tester u kome su se nalazile dve mono-doze izabrala sam da ih isprobam tokom večernje nege. Posle čišćenja kože nanela sam preparat na lice i umasirala ga u kožu (čak sam ga, iako to nije za preporuku, nanela malo i na predeo oko očiju, pre okoloočne kreme), a kada sam se ujutru probudila...moja koža je bila glatka, meka i sa zdravim sjajem. 
     Znam da dvodnevna proba nije dovoljna za neki ozbiljniji sud. Ipak, meni je prvenstveno važno da nisam imala nikakve negativne reakcije, ali ako se uzme u obzir da u sadržaju preparata nema boja, mirisa i konzervansa, onda to nije nimalo čudno. 
    
    

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...