субота, 27. јун 2015.

BLACK by Comme des Garcons - dragulj iz Metropolitena

      Parfimerija Metropoliten predstavlja drugo ime za lepotu i luksuz. U njoj se pored ekskluzivne selektivne kozmetike prodaju i odabrani parfemski niche brendovi, među kojima je i meni najdraži - Comme des Garçons - brend avangardne dizajnerke Rei Kawakubo koja voli da postavlja nove standarde kako u modi, tako i u parfimerskoj industriji.
     U obilju originalnih Comme des Garçons parfema izdvaja se BLACK. On, po meni, prosto oslikava reči Barbare de Anđelis koja kaže da je strast "ono što nas otvara prema životu, a nama samima, pak, širi vrata koja vode do najdragocenijih životnih vrednosti. Potrebna je velika hrabrost da bi se živelo i volelo sa strašću, ali postoji li uopšte alternativa za nas koji stremimo najvećim visinama? Doživeti strast, izraziti je i podeliti s drugima, znači pokloniti neprocenjiv dar sebi, svojim bližnjima i svetu koji nas okružuje." 
     Iako će mnogi za BLACK reći da je mračan, intenzivan i jak zbog kombinacije crnog bibera, tamjana, kože, kedra i vetivera, za mene on predstavlja čaroliju koja ima moć da dosadnu svakodnevicu pretvori u život pun uzbuđenja. A to je, morate priznati sasvim dovoljno da počnemo da živimo onako kako zaslužujemo - punim plućima.
    PS. Ne volim da nosim foto aparat pa sam fotografiju parfema prenela sa sajta Metropolitena.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...