понедељак, 29. јун 2015.

Velnea Wellness Shower Oasis of Harmony

     Kada sam kupovala Velnea losion iz linije Wellness Oasis of Harmony nije bilo gela za tuširanje iz iste linije pa sam losion ostavila za vreme kada budem nabavila gel. Pre par dana sam ga kupila (Lily, 250ml, 115 dinara) i sada mogu da ih zajedno koristim.
     Gel je prava stvar za tople dane jer se njegovom upotrebom uspeva da postigne prava svežina, a pošto su u sadržaju ekstrakt limunove trave koji uz prijatan miris tonira kožu blago potstičući cirkulaciju i ekstrakt bambusa koji pruža opuštanje, to nije nimalo čudno. 
     Tekstura je lagana i vodenasta. Ipak, i pored toga nije potrebna velika količina gela da se dobije bogata pena koja blago čisti kožu.
     Uz sve to, korišćenjem gela, a posle njega i losiona iz iste linije postiže se pravi spa ugođaj koji ujutru budi sva čula, a uveče ih opušta i priprema za miran san.
     PS. Jedina moja zamerka se odnosi na ambalažu, kao i u slučaju mnogih drugih Velnea proizvoda. Naime, potrebno je jako stiskanje bočice da bi se istisnula određena količina gela, kao i losiona.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...