недеља, 21. јун 2015.

Nivea kreme za osetljivu kožu - testiranje

     Kada bi me neko pitao kakva je moja koža, ne bih znala šta da kažem. Istina je da s godinama postaje sve suvlja, ali... hormonske promene, stresan način života i još mnogo drugih faktora čine da naiđu periodi preteranog mašćenja, kao i pojava akni. Zbog toga sam se obradovala kada sam dobila testere Nivea krema za osetljivu kožu.
     Želim da kažem par reči o najvažnijim sastojcima. Prvi je ekstrakt sladića koji deluje protivupalno, smirujuće i antimikrobno. Moram spomenuti i činjenicu da on sadrži i glabridin, zadužen za zaustavljanje stvaranja melanina (sprečava pojavu pigmentacija). Značajnu ulogu ima i ulje od semenki grožđa-prirodni antioksidans koji sa vitaminima, mineralima, proteinima i linoleičnom kiselinom revitalizuje kožu i blago je zateže. Nezaobilazan je i pantenol koji ima važnu ulogu u regenerativnim procesima kože, kao i u procesu hidratacije.
    Kreme ne sadrže miris, boje i paraben i testirane su dermatološki.
    Obe kreme su namenjene za eliminaciju znakova osetljive kože, kao što su crvenilo, zategnutost i isušenost. Osim intenzivne hidratacije, dnevna krema sa svojom laganom teksturom koja je pH neutralna, sadrži i SPF 15 koji štiti kožu od preranog starenja izazvanog sunčevim zracima, dok noćna krema sa malo bogatijom formulom čini da se koža regeneriše tokom noći.
     Pošto testeri sadrže svega po 1,5ml kreme ne mogu govoriti o dugotrajnim efektima, ali zato mogu da kažem da se radi o zaista blagim proizvodima koji ne iritiraju kožu, koja je posle njihove upotrebe dobro hidrirana i meka. Ipak, meni je potreban preparat koji u sebi sadrži više anti-age sastojaka tako da ću i pored dobrog kvaliteta ovih Nivea krema ipak potražiti nešto drugo. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...