петак, 26. јун 2015.

Šerlok Holms u DM-u

     Ne znam koliko puta sam se nervirala što uvoznici kozmetike deklaraciju proizvoda štampaju tako malim slovima da je nemoguće pročitati sastav, kao i rok trajanja proizvoda. Tako mi se jednom dogodilo da sam kupila maskaru kojoj je rok istekao pre godinu dana, otvorila je, koristila jednom i izazvala infekciju, a onda....pošto nisam zadržala račun iz parfimerije, nisam imala pravo na reklamaciju.
    Juče sam posle dugo vremena bila u DM-u u Beogradu (u Šapcu je DM, nažalost, zatvoren pre nekoliko godina) i kada sam videla potrošačka kolica sa ugrađenom lupom, prijatno sam se iznenadila. 
    Ovim kratkim postom želim da apelujem na zaposlene u parfimerijama, kao i u brojnim trgovinskim lancima kako bi se ugledali na DM i omogućili svojim potrošačima bolju informisanost i bolji uvid u proizvode koji se  prodaju. Ili to, ili da se ugledaju na parfimeriju Metropoliten koja povremeno organizuje prodaju kozmetike sa kratkim rokom trajanja (naravno, po sniženim cenama). Uostalom, krajnje je vreme da se ugledamo na Evropu po nekim pozitivnim stvarima (kao što je poštovanje potrošača). 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...