понедељак, 15. јун 2015.

Marrakesh KaHm tretman za trenutno ispravljanje kose

     Mislim da nema osobe koju interesuje ulepšavanje a da nije čula za tretman vlasi brazilskim keratinom - u pitanju je postupak tokom koga se oporavlja i ispravlja oštećena i kovrdžava kosa i daje joj se sjaj. Efekti tretmana traju tri do četiri meseca uz pravilno održavanje.
     Činjenica je da bez obzira kakvi se trendovi u oblasti frizura javljali, duga ravna kosa ostaje uvek aktuelna. Ipak, samo mali broj devojaka može da se pohvali takvom kosom. Uz to, napraviti dobru, ravnu frizuru i potom je održavati nije nimalo lako (čak i uz jednonedeljni odlazak frizeru na feniranje ili ispravljanje kose presom).
     Tretman brazilskim keratinom je prava stvar za postizanje jače, ispravljene i glatke kose, ali...pre početka tretmana treba proveriti da li preparat koji se nanosi sadrži manje od 0,2% formaldehida (kancerogena materija) jer se mogu javiti neprijatne posledice, od kojih je najbezazlenije opadanje kose.
     Ja sam zbog svega toga bila u nedoumici šta da radim jer sam želela da poboljšam stanje svoje kose i malo je izglačam, a da pri tome ne izazovem probleme. Zbog toga sam se i obradovala kada sam saznala za Marrakesh KaHm tretman za trenutno ispravljanje kose (60ml, 2.500 dinara) -  on  koristi biljnu proteinsku tehnologiju i pruža kosi pomoć u hidriranju, ojačavanju i oporavku vlasi, ali bez štetnih dodataka i neprijatnih posledica. KaHm se potpuno upija u vlasi kose i ne ostavlja osećaj težine posle nanošenja. Koristi se tako što se ravnomerno nanese na isfrotiranu i opranu kosu (tretiranje sa šamponom i regeneratorom iz iste Marrakesh linije je poželjno). Posle toga je dovoljno da se kosa isfenira ravnom četkom. Pri tome je vreme feniranja skraćeno, a kosa je glatka i ravna do sledećeg pranja.
     Što se tiče sastojaka treba istaći važnost arganovog ulja (punog esencijalnih masnih kiselina i vitamina E za zaštitu i negu kose), ulja konoplje (umirujućeg sredstva za obnovu oštećene kose koje duboko prodire u vlasi i obezbeđuje im prirodnu mekoću i hidriranost) i proteina povrća (koji se ponašaju kao keratin ostavljajući kosu ispravljenu i bez upotrebe prese).
     Moje iskustvo sa KaHm tretmanom je izuzetno pozitivno - iako nisam mnogo vešta za feniranje, uz samo malo preparata uspela sam da ispravim kosu (za koju mogu da kažem da nije ni ravna ni talasasta) i da napravim frizuru koja traje već četvrti dan. Uz to, feniranje sam završila za samo pet minuta.

     PS. Iako je moja kosa prilično oštećena i neposlušna (i još uvek nedovoljno duga), uspela sam da je koliko-toliko sredim, a lepšu frizuru ću imati kada se izvežbam sa KaHm tretmanom.
    PS2. Da ne zaboravim - KaHm tretman se može naručiti preko www.marrakesh.rs  

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...