петак, 5. јун 2015.

Himalaya Mint Fresh pasta za zube

     Već sam koristila (i pisala o njoj) Himalaya pastu za zube tako da ne sumnjam u njen kvalitet, ali ovoga puta ću dodati i par reči o osvežavajućoj gel verziji Mint Fresh (Lilly, 75ml, 199 dinara).



     Kao što i sam naziv kaže, gel je pored čišćenja zuba namenjen i postizanju svežeg daha. Na to ukazuju i sastojci: Miswak za zaštitu desni, Indian Dil za pomoć u prevenciji upala desni, Mint za dugotrajni svež dah, Clove sa antibakterijskim delovanjem i Fennel koji deluje protiv zubnog plaka.
     Šta reći posle upotrebe gela osim da je njegovim korišćenjem omogućeno dugotrajno postizanje svežeg daha tokom čitavog dana, kao i osećaj čistoće u ustima. 
     PS. Ranije sam svakih par sati koristila vodicu za ispiranje usta kako bih očuvala svež dah, ali mi sada - posle korišćenja gela, to više nije potrebno. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...