недеља, 31. мај 2015.

Sapuni Le Petit Marseillais

     Sapuni francuskog brenda prirodne kozmetike Le Petit Marseillais došli su i u naše prodavnice (Roda, 90gr, 95 dinara). Osnova ovih dermatološki testiranih sapuna je biljnog porekla.
     Kupila sam tri sapuna iako nisam neki njihov ljubitelj (više volim gelove) čisto da vidim da li su bolji od preparata za tuširanje istog brenda koje sam ranije koristila, a kakvi su utisci.... 
     Kao prvo, mogu da kažem da su sapuni blagi. Prilikom upotrebe stvaraju bogatu penu dok temeljno čiste kožu, pri tome ne doprinoseći njenom isušivanju. Uz to, mirisi su zanimljivi i zadržavaju se na koži neko vreme. 
     Ipak, ne radi se o proizvodima posle kojih nije potrebna nikakva nega (ja sam nastavila da nakon tuširanja upotrebljavam moje butere i kreme za telo).



     Sapun sa mirisom cveta pomorandže i sa glicerinom za hidrataciju kože.






     Sapun sa mirisom slatkog badema (namenjen osobama sa suvom kožom) i sa bademovim uljem za umirivanje iritacija kože.




    Sapun sa mirisom vanile (meni najdraži) i sa suncokretovim uljem koje omekšava i vlaži kožu, a takođe deluje i protivupalno.




      PS. Iako proizvođač tvrdi da su sapuni namenjeni za negu kože lica i tela, ja ne preporučujem njihovo testiranje na licu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...