среда, 27. мај 2015.

Natura Siberica - Ulje za negu oštećene kose

     O Natura Siberica ulju za negu oštećene kose čula sam mnogo lepih reči, pa sam stoga i odlučila da ga isprobam (50ml, 580 dinara). U pitanju je preparat koji zaglađuje i učvršćuje strukturu oštećene kose i sprečava njenu lomljivost.

     Sadržaj čine ulje altajskog pasjeg trna (za pomoć u stvaranju keratina koji čini da kosa bude čvrsta i elastična), arganovo ulje (za dubinsku ishranu i poboljšavanje strukture kose), ulje pinjole (za jačanje vlasi), ulje pšeničnih klica (za učvršćivanje kose), kedrovo ulje (za sprečavanje opadanja kose), sojino ulje (za revitalizaciju kose) i vitamini E i A (za jačanje kose).
     Ulje se upotrebljava tako što se par kapi rastrlja među dlanovima i nanese na čistu, vlažnu kosu po celoj dužini (ulje se ne ispira).
     A da li je ulje zaista delotvorno? 
     Moja kosa je oštećena zbog dugogodišnjeg bojenja i česte upotrebe prese za ispravljanje vlasi. Trudim se da je održim u koliko-toliko pristojnom stanju, ali mi to uvek ne uspeva. 
     Ulje sam koristila već nekoliko puta i....nisam nešto oduševljena njime jer mi je kosa posle sušenja i dalje ostala neposlušna, a rascvetali krajevi vlasi su bili uočljivi u toj meri da sam morala da potražim pomoć od AlfaParf ulja - nanela sam ga na suvu kosu i malo je zagladila. 
      Sada mi ostaje samo da utvrdim hoće li ulje pokazati svoju delotvornost posle nekog vremena - trenutno mogu da kažem da zbog sastojaka (koji su zaista vredni svake pohvale), kao i zbog činjenice da se radi o potpuno prirodnom proizvodu, efekti sigurno mogu da budu vidljiviji na kosi koja nije oštećena kao moja.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...