субота, 16. мај 2015.

DermaSel maska za lice sa plemenitim solima bakra

     Pošto volim da isprobavam nove preparate obradovala sam se kada sam videla DermaSel masku za lice sa plemenitim solima bakra (u apotekama, 12ml, 379 dinara) i naravno - odmah sam je kupila. 
     U pitanju je proizvod čiju osnovu čini DHB 400® - koncentrisana morska so iz Mrtvog mora u tečnom obliku koja pospešuje prokrvljenost kože, skuplja pore i daje koži negovan izgled. Inače, voda Mrtvog mora sadrži čak 27% raznih soli, dok je kod obične morske vode taj procenat znatno manji (3%). Natrijum nije dominantna supstanca kao u normalnoj morskoj vodi, već je u pitanju jedinstvena kombinacija magnezijuma (borca protiv starenja kože), kalijuma (ovlaživača kože), kalcijuma (važnog za bolju cirkulaciju) i bromida (sa opuštajućim delovanjem na kožu).
     Uz to, u sastojke se ubrajaju i plemenite soli bakra koje stimulišu proizvodnju kolagena i vraćaju prirodnu zategnutost kože, glicerin koji zadržava vlagu u koži, ricinusovo ulje koje omekšava kožu  i vitamin E - antioksidans koji sprečava oštećenje ćelijske membrane i štiti od prevremenog stvaranja bora.
     Maska ima gustu, ružičastu teksturu i prijatan miris. Koristi se tako što se nanese na čisto lice, ostavi na njemu desetak minuta, a potom ukloni mlakom vodom. 
     Iako u uputstvu stoji da je za uklanjanje maske potrebna samo topla voda moje iskustvo govori da sam postupak nije baš tako lak. Naime, ja sam posle upotrebljene obilne količine vode i dalje imala tragove maske na licu pa sam morala da ponavljam spiranje. Ako se zanemari ova činjenica (koja me je malo nervirala) mogu da kažem da maska izaziva zaista (trenutne) pozitivne efekte jer mi je koža nakon nje postala glatka i osvežena, sa zdravim sjajem. Naravno, da bi se dobili dugoročni rezultati masku treba koristiti duži vremenski period (dva puta sedmično). 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...