недеља, 24. мај 2015.

Natura Siberica Extra-Firming Facial Mask

     Natura Siberica je prvi ruski brend organske kozmetike koji je dobio brojne sertifikate za svoj kvalitet (CEA, ECOCERT, COSMOS STANDARD, BDIH). Sama činjenica da ne sadrži parabene, mineralna ulja i silikone govori u prilog neškodljivosti proizvoda.


   Anti-Age masku za učvršćivanje zrele kože (75ml, 440 dinara) kupila sam da proverim dejstvo proizvoda Natura Siberica. Uz to, svideli su mi se sastojci poput snežnog lišaja koji usporava proces starenja kože, elastina koji ima lifting efekat i kompleksa Liftonin koji regeneriše strukturu kože, podmlađuje je i daje joj elastičnost. Ako se tome doda i prisustvo nevena (za regeneraciju suve i oštećene kože), kamilice (za umirenje osetljive kože), žen šena (za brisanje tragova umora i poboljšavanje elastičnosti kože), suncokretovog ulja (za zaštitu kože od isušivanja), kao i kedrovog ulja (za ishranu kože) i ulja pasjeg trna (za regeneraciju i podmlađivanje kože), onda je više nego verovatno da efekti maske budu pozitivni.
     Ova maska guste teksture koristi se tako što se (jednom do dva puta nedeljno) ravnomerno nanese na čistu, suvu kožu lica, ostavi da deluje 15 minuta, a potom ispere toplom vodom.
     Masku sam koristila već dva puta i mogu da potvrdim da zaista "radi" na koži. Nanosila sam je pre uobičajene večernje nege i lice mi je potom bilo zaista glatko i osveženo, sa manje vidljivim borama. Nažalost, efekat liftinga je izostao (što je i normalno jer je za prave rezultate potrebna višemesečna upotreba). 
     Zbog trenutnog dejstva na kožu maska se može upotrebljavati i pre nekih važnih događaja na kojima želimo lepše da izgledamo, kao i pre dnevne nege (kako bi tokom čitavog dana imali izgled zdrave i podmlađene kože). 
     Ja bih volela da dugotrajna upotreba maske izazove bar malo lifting efekta i redefiniše konture mog lica, a hoće li to biti moguće, pa....utvrdiću.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...