понедељак, 18. мај 2015.

Eucerin dezodorans za osetljivu kožu

     Eucerin dezodorans za osetljivu i kožu preosetljivu na dezodoranse (50ml) ima 24-časovno dejstvo i pH5 formulu, a pri tome ne sadrži iritirajuće supstance  (alkohol, parfeme, boje i konzervanse). 
     Klinički je dokazano da smanjuje znojenje i neprijatni miris. 
     Od sastojaka mogu se spomenuti Citric Acid (prirodni konzervans) i Bisabolol koji smiruje iritacije i ima antiinfekcijsko dejstvo.
    Dezodorans je u isto vreme izuzetno blag za kožu (štiti je i vraća joj prirodnu pH ravnotežu) i jak kada je u pitanju zaštita od neprijatnih mirisa. Jedina njegova mana je (bar što se mene tiče) -  nedostatak parfema, ali ako se uzme u obzir da su samim nanošenjem neutralisane sve loše posledice znojenja, onda se može čak i u toku letnjih dana na pulsne tačke naneti malo parfema i tako zadovoljiti želja za mirisom.
   Na kraju moram da podelim svoje lično iskustvo sa ovim dezodoransom. Naime, želela sam da ispitam da li je on zaista toliko blag da ne izaziva štetne posledice, pa sam ga nanela par sati posle depilacije i....nije bilo nikakvih neprijatnih reakcija (naravno, moja koža nije preosetljiva, tako da slične eksperimente ne preporučujem drugima).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...