субота, 2. мај 2015.

Marrakesh Nourish - hranljivi šampon za kosu - testiranje

     Uz masku za dubinsku negu kose dobila sam i par testera Marrakesh proizvoda. Jedan od njih je i hranljivi šampon sa arganovim i uljem od semena konoplje, kao i hidrolizovanim proteinima pšenice koji regenerišu i omekšavaju kosu održavanjem potrebnog stepena njene vlažnosti, a takođe i olakšavaju češljanje vlažne kose što dovodi do smanjenog lomljenja vlasi.
      Ono što mi se posebno dopada je to što šampon ne sadrži sulfate koji utiču da bojena kosa brzo izgubi postignuti ton. Takođe, šampon ne sadrži ni parabene i bezbedan je za svakodnevno korišćenje čak i na najosetljivijoj kosi.
       Šampon ima laganu teksturu i zanimljiv (ali i neobičan - egzotičan) miris. Njegov sastav bogat uljima omogućava da kosa bude nežno očišćena i dobro hidrirana, a da uz to ima i prirodni sjaj zdrave kose, kao i da se lakše oblikuje.
      Moja kosa je problematična zbog dugogodišnjeg bojenja i upotrebe raznih (ponekad neodgovarajućih) sredstava  i prilično neposlušna što čini da mi frizura često izgleda neuredno i pored uloženog truda. Uz ovaj šampon sam uspela da koliko-toliko ukrotim kosu i dobijem urednu frizuru, a to mi je trenutno dovoljno.
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...