субота, 23. мај 2015.

Novo iz Eucerina - Sun Gel-Creme Oil Control (Anti-Glanz Effekt) za lice SPF 30

     Kada bi me neko pitao kakav tip kože imam ne bih znala šta da kažem. Iako s godinama koža postaje sve suvlja, hormonske promene znaju da naprave haos tako da trenutno imam problema sa pojačanom masnoćom, kao i sa aknama u predelu brade. Zbog toga mi je nova Eucerin dnevna gel krema sa SPF 30 za matirajući izgled - pravi izbor. Uz nju još koristim i aktivni koncentrat iz linije DermoPurifyer za ujednačavanje tena, ali ću o njemu pisati drugi put.

     UVA/UVB sistem filtera širokog spektra (u skladu sa EU propisima) čini da se osećam sigurno tokom dana iako ne volim mnogo da se izlažem suncu. Uz to, krema sadrži i Glycyrrhetinsäure  - biološku zaštitu DNK ćelija od oštećenja izazvanih suncem, kao i   Licochalcone A - antioksidans koji štiti ćelije dubljih slojeva kože od slobodnih radikala i  L-Carnitin - inovaciju u kontroli sebuma za dugotrajni matirajući izgled.
     Tekstura kreme je lagana, svetla i brzoupijajuća, nije komedogena i ne sadrži parfem i parabene. 
     Krema je dobra podloga za šminku. Posle nanošenja stvara prijatan osećaj na koži koja potom ima dugotrajan mat izgled. 
     Ja sam zadovoljna kremom jer se njenim korišćenjem eliminiše nezdravi sjaj kože, uz istovremeno ujednačavanje tena, dok se koža štiti od hiperpigmentacija i prevremenog starenja. 
     PS. Iako bi neko pomislio da (aktivni i jaki) sastojci ne pogoduju osetljivoj koži, ja mogu da potvrdim da to nije tačno jer do sada nisam imala nikakve neprijatne reakcije (kremu koristim desetak dana).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...