уторак, 19. мај 2015.

Syoss Oleo Rich - maska i balzam za suvu, slamnatu kosu

     Syoss Oleo Rich balzam (Lilly, 250ml, 379 dinara) i maska za kosu (200ml, 379 dinara) privukli su me pre svega zbog napomene da su namenjeni za negu suve i slamnate kose (baš kao što je moja).
     Uz sve to, sastojci kao što su ulje od koštica kajsije (bogato masnim kiselinama) koje pomaže da se kosa obnovi, keratin koji poboljšava strukturu kose, mlečna kiselina koja reguliše pH vrednost i pantenol koji vezuje vlagu i deluje umirujuće (ne samo na vlasi kose, već i na samo vlasište), govore u prilog istinitosti reklame.
     Tekstura maske je bogata. Nije potrebna velika količina da bi se cela kosa tretirala, dok je kod balzama situacija drugačija - treba ga malo više naneti na kosu i držati na njoj bar 5 minuta (kod maske je potrebno od 5 do 20 minuta) da bi se postigli odgovarajući efekti.
     Ipak, bez obzira na sve to, ja nisam u potpunosti zadovoljna sa ovim proizvodima iako ih koristim izvesno vreme (masku jednom sedmično, a balzam posle svakog pranja kose) i to zbog činjenice  da mi se kvalitet kose poboljšao u mnogo manjoj meri nego što sam očekivala - kosa mi jeste mekša i svilenkastija nego ranije, ali je isušenost i dalje primetna. Naravno, nastavljam sa primenom balzama i maske dok ih ne potrošim, ali više ne očekujem neko čudo (potpuno oporavljenu kosu).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...