четвртак, 7. мај 2015.

Biola Q10 Active Antiage Serum

     Pošto trenutno koristim Nivea (Cellular Perfect Skin) kremu za predeo oko očiju koja sadrži mikropigmente zbog kojih pored nege ima i korektivnu ulogu, smatram da ona nije baš pogodna za noćnu negu, pa sam zato kupila Biola Q10 serum (u apotekama, 20ml, 379 dinara).


     Neko će pomisliti da zbog niske cene Biola serum nije nešto naročito, ali....prvo da kažem reč, dve o sastojcima, a potom i o efektima (proizvod ne koristim prvi put). 
     Od sastojaka izdvajam koenzim Q10 poznat kao vitamin mladosti koji povećava energiju ćelija kože i obnavlja je stimulišući stvaranje kolagena, ulje noćurka koje potstiče regeneraciju kože, ulje šipka - efikasno u borbi protiv pigmentacija na koži, kao i protiv znakova starenja nastalih usled delovanja sunčevih zraka, alantoin koji omekšava kožu, hamamelis koji deluje na bolju prokrvljenost kože i vitamin E - antioksidans.
     Pošto bočica sadrži 20ml period korišćenja je dug (prošli put serum mi je trajao tri meseca, a pri tome sam ga koristila i za dnevnu i za večernju negu). Tekstura je lagana, svetlo žute boje, lako se razmazuje i brzo upija. Posle seruma nije potrebno nanositi neku dodatnu negu na predeo oko očiju. 
    Efekti upotrebe su se najviše primetili po zategnutoj koži i umanjenim borama, dobroj hidrataciji, kao i elastičnosti. Osim toga, koža oko očiju je postala za nijansu svetlija, a podočnjaci manje vidljivi. 
    Iako je serum prvenstveno namenjen okoloočnoj zoni, ja sam ga upotrebljavala i za nazolabijalne bore (naravno, posle njega sam nanosila na lice i odgovarajuću kremu) i mogu da kažem da su one postale manje izražene nego ranije. 
    U suštini - Biola Q10 aktivni serum je prava stvar za one koji nemaju mnogo novca, a žele da malo koriguju svoj izgled.
     

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...