среда, 4. март 2015.

Revlon Flex Shine šampon za kosu

     Ovih dana sam iskoristila Lilly akciju i kupila Revlon Flex Shine - šampon za negu i sjaj kose (400 ml, 379 dinara). 
     Šampon ima specifičnu formulu u kojoj keratin ojačava kosu poboljšavajući njenu strukturu (popunjava oštećenja u središtu vlasi kose i čini kosu sjajnom i lakom za oblikovanje), a iluminatori služe za postizanje visokog sjaja.
     Tekstura šampona je lagana, a miris - prijatan.      
     Prilikom pranja kose, uz minimalnu količinu šampona stvara se bogata pena koja savršeno čisti kosu, štiteći je pri tome od korena do vrhova.
     Ja sam ranije upotrebljavala Revlonov Repair šampon iz linije Flex i mogu da kažem da mi, bez obzira na njegov kvalitet, verzija Shine mnogo više odgovara jer istovremeno neguje kosu i daje joj primetan sjaj koji je inače jako teško postići na plavoj kosi. 
    Još samo da dodam da je šampon toliko "jak" da posle njega regenerator nije potreban, ali u slučaju da se radi o zaista oštećenoj kosi dovoljna je njegova minimalna količina.


URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...