субота, 14. март 2015.

Olea krema za telo sa smiljem

     Na početku moram da priznam da sam imala određeni otpor prema brendu Olea, pre svega jer mi je bilo čudno da niska cena bude usklađena sa solidnim kvalitetom. Tek pre par dana sam se uverila da to nije tačno. Naime, kupila sam i odmah isprobala kremu za telo sa smiljem (Roda, 300ml, 250 dinara) koja je deo linije Mirisi Mediterana.
     Među sastojcima su najvažniji: 
-ulje slatkog badema (bogato mineralima i esencijalnim masnim kiselinama, kao i vitaminima A, B, D i E i pogodno za zaštitu svih tipova kože), 
-šea buter (deluje protivupalno, kao i regenerativno, hidrira kožu i čini je glatkom), 
-suncokretovo ulje (bogato karotenoidima, vitaminima A, E i D, kao i Omega 6 i Omega 9 masnim kiselinama - čini da koža bude mekša), 
-glicerin (hidrira i omekšava kožu), 
-ekstrakt aloe vera (povećava prirodnu vlažnost kože), 
-ekstrakt arnike (umiruje kožu) i 
-eterično ulje smilja (protivupalno i regenerativno delovanje). 
     Krema je prijatnog mirisa i lagane teksture. Lako se razmazuje i brzo upija. Posle njenog nanošenja koža je hidrirana i meka na dodir, a takođe ima i zdrav izgled.
     Meni je u početku smetalo što krema nije malo gušća (navikla sam na butere za negu tela), ali....čak i sa trenutnom teksturom ona dobro izvršava svoju ulogu koja se najbolje ogleda u zaštiti i hidrataciji kože. Ako se na to doda i činjenica da miris smilja ostaje dugo prisutan potsećajući na more i leto, trebalo bi zanemariti sve sitne zamerke koje se odnose na laganu teksturu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...