недеља, 22. март 2015.

Novo! L'Oreal Nutri Gold Extra Ordinary Oil-Cream -testiranje


     Juče sam komentarisala novo Nutri Gold ulje, a danas je na redu krema Nutri Gold Extra Ordinary Oil. U pitanju je krema lagane, svilenkaste teksture koja je namenjena osobama sa  suvom i zrelom kožom. Pogodna je za celodnevnu negu - ujutru mala količina kreme naneta kružnim pokretima prosto oživljava kožu, dok je za večernju negu potrebna veća količina kreme koja se nežno umasira na kožu, pri tome izbegavajući predeo oko očiju. 
     Krema je obogaćena uljima lavande (umirujuće dejstvo) i ruzmarina (potstiče mikrocirkulaciju)  i ekstraktom jasmina (hranljivo dejstvo). Mikrokapljice ulja su inkapsulirane i otapaju se u dodiru sa kožom. To je i razlog za hranljivo i hidrirajuće delovanje, kao i pomoć u postizanju blistavosti kože.
     Ja sam imala priliku da koristim samo tester kreme (1,5ml) tako da ne mogu govoriti o nekim dugotrajnim efektima. Ipak, s obzirom da je moja koža suva i starija trebalo bi da krema bude u potpunosti odgovarajuća, ali...očigledno je da je za mene prejaka iako sam je koristila samo tokom večernje nege. Čak i pored duže masaže lice mi je izgledalo masno i imala sam utisak da se krema nije dobro upila. Istina je da je ujutru koža lica izgledala odmornije, ali...ja sam očekivala drugačije efekte (više mekoće, manje izražene bore.....).

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...