субота, 7. март 2015.

Novo! Multiactiv Anti Age hranljiva krema

     Pošto sam imala priliku da isprobam (i potrošim) nove Multiactiv Anti Age kreme pre njihovog puštanja u prodaju želim da napišem po neku reč o svakoj od njih.
    Danas je na redu hranljiva krema koja usporava stvaranje bora, ali i regeneriše i hrani kožu. Kao dnevnu negu (ima SPF 15) mogu je koristiti svi oni koji imaju suvu kožu, dok je za one sa masnom kožom prikladnija kao noćna krema.
     Najznačajniji sastojci u ovoj Anti Age kremi su: L-Carnosin (biopeptid koji stimuliše sintezu kolagena, zaustavlja oksidativna oštećenja i sprečava fotostarenje kože), vitamin E (antioksidant koji sprečava dejstvo slobodnih radikala, štiti kapilare i kožni epitel), pantenol (važan za regeneraciju oštećene kože), aloe vera gel (značajan za hidrataciju i zaštitu kože), kolagen (zadužen za elastičnost kože) i elastin (neophodan za održavanje čvrstine kože).
    Iako je moja koža normalna i naginje ka suvoj ja sam kremu koristila samo kao noćnu jer je kao dnevna varijanta malo bogatija nego što to mom licu odgovara (jednom sam i to isprobala i čitav dan sam imala masnu kožu). 
     Na kraju mogu da kažem da efekti posle potrošene kreme nisu spektakularni (lice mi nije drastično podmlađeno), ali je zato prisutan utisak zdrave i dobro nahranjene kože, što je i bilo moje realno očekivanje. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...