петак, 20. март 2015.

La-Roche Posay - Skinchecker

   
     Jedno je zajedničko – većina ljudi širom sveta uživa u suncu. Međutim, od strane većine, sunce je prepoznato po svojoj paradoksalnoj prirodi. Sa jedne strane verujemo da nam daje energiju i da preplanuli ten čini da izgledamo zdravo, a sa druge strane postoji široko rasprostranjeno saznanje o opasnostima i rizicima koji su povezani sa izlaganjem suncu. 88% nas shvata opasnosti od sunca ako mu se izlažemo nezaštićeni. Iako postoji jasna povezanost između shvatanja rizika i prakse prevencije – zaista, što smo više informisani više se i štitimo od sunca – navike zaštite su i dalje nezadovoljavajuće što dokazuje broj slučajeva melanoma koji je u porastu. Dok se 8 od 10 osoba štiti od sunca, 4 od 10 osoba ne razmišlja o zaštiti van odmora. Još više zabrinjavajući je manjak potrebe ljudi da potraže dermatološku pažnju sa ciljem provere ranih znakova raka kože, često vidljivih golim okom. Samo 1 od 3  osobe na svetu proverava svoje mladeže bar jednom godišnje i više od pola populacije nikada nije dragoj osobi reklo da ode na skrining.
     Kao i u mnogo čemu, muškarci i žene širom sveta imaju značajno različite stavove po pitanju zaštite od sunca. Dok muškarci uglavnom više vole da se sakriju od sunca koristeći tehnike kao što su pokrivanje majicama sa dugim rukavima (21% muškaraca nasuprot 16% žena) i nošenje šešira ili kačketa (45% muškaraca nasuprot 32% žena), žene su puno bolje u nanošenju zaštite kada su izložene sunčevim zracima. 69% žena redovno nanosi zaštitne kreme na lice nasuprot samo 45% muškaraca. Ista značajna razlika može biti primećena i kod nanošenja krema na telo: samo 1 od 2 muškarca u poređenju sa 2 od 3 žene.
      Nije iznenađujuće da su tinejdžeri između 15 i 19 godina najopušteniji u svojim stavovima o zaštiti od sunca i prevenciji raka kože što je, naravno, vrlo zabrinjavajuće kada se zna da 80% oštećenja kože prouzrokovano suncem nastaje pre 18. godine. Dok samo 46% njih traži hladovinu kada sunce izađe, mnogo više odraslih između 55 i 65 godina se u hlad sklanja (55%). Bilo da se radi o modnom stavu ili samo buntovništvu, ovi tinejdžeri ne brinu ni o opremi za sunce: najmanje nose sunčane naočare (46%) ili šešire (26%). Onda nije nikakvo iznenađenje da što ste stariji radije posežete za šeširom sa 46% onih između 55 i 65 godina koji ih nose!
      La Roche-Posay, vodeći dermokozmetički brend preporučen od strane 25.000 dermatologa širom sveta, danas pokreće ,,Skinchecker” novu masivnu internacionalnu kampanju za podizanje svesti sa ciljem da edukuje javnost o njenoj aktivnoj ulozi u ranoj detekciji karcinoma kože.
      La Roche-Posay-ov Skinchecker ekosistem će biti postavljen na lokalnom websajtu Brenda. Sa ciljem da dopre do što više ljudi na svetu i edukuje ih, brend obezbeđuje koncizne informacije lake za pamćenje prilagođene svakom ko ih pročita. Promovišući jednostavan akronim ABCDE kreiran i korišćen od strane dermatologa, La Roche-Posay daje Skinchecker metodu sa pet tačaka za jednostavnu i brzu identifikaciju potencijalnog problema i ohrabruje ljude da posete dermatologa što je pre moguće. 
     Platforma takođe uključuje zonu posvećenu uticajima kampanje širom sveta koji se mogu propratiti i prikazuje razgovore i komentare koje kampanja izaziva i to uživo preko Tweeter-a. Kampanja je osmišljena tako da sve maksimalno pojednostavi: jedan klik da sačuvamo ABCDE metodu, jedan klik da podelimo sa prijateljem ili nekim voljenim i ohrabrimo ih da se pridruže borbi i postanu Skinchecker baš kao i mi.
 



URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...