субота, 21. март 2015.

Novo! L'Oreal Nutri Gold Oil - testiranje

     Pre par dana sam dobila tester Nutri Gold ulja i odmah sam rešila da utvrdim koliko mi ono može pomoći da se oslobodim  neprijatnosti koje sam napravila korišćenjem jednog preparata (odjednom je postao iritirajući). Naime, ja već dva meseca upotrebljavam Vichy Advanced Filer koji je sa visokom koncentracijom retinola i supstancom LR2412 pogodan za tretiranje svih vrsta bora na licu. Ne mogu da kažem da pozitivni efekti ne postoje jer su se moje dublje bore ublažile, kao i fleke, koje su trenutno blede i skoro neprimetne, ali....moja koža je suva i tanka i verovatno se "prepunila" sastojcima koji su učinili da dobijem iritacije, a njih nisam mogla da smirim bez obzira čime ih tretirala. Na sreću, tester koji sadrži svega 3ml ulja mi je pomogao da ublažim neprijatnosti - iritacije su se povukle, a moja koža je dobila zdraviji izgled.
     Nutri Gold ulje je namenjeno svim tipovima kože i njegova osnovna uloga je zaštita kože, kao i očuvanje njene vlažnosti. Takođe, mora se istaći njegovo hranljivo i antiejdžing delovanje i to bez ikakvih propratnih neprijatnih efekata. Zbog toga želim i da navedem sastojke koji su zaista vredni spomena. U pitanju su: ulje lavande (smirivanje iritirane kože), ulje majorana (antioksidant), ulje ruzmarina (potsticanje mikrocirkulacije), ulje geranijuma (regeneracija kože), ulje ruže (omekšavanje kože), ulje kamilice (protivupalno dejstvo), ulje pomorandže (delovanje na blistavost kože) i ulje lavandina dobijeno mešanjem engleske i francuske lavande (umirujuće dejstvo).
     Pošto je u pitanju suvo ulje, radi se o proizvodu koji se brzo i lako upija. Dovoljno je naneti tri kapi na očišćenu kožu i ujutru posle toga naneti odgovarajuću kremu, dok je uveče dovoljno samo naneti samo ulje (bar sam ja tako radila). 
     O drugim efektima koji bi se verovatno pokazali da sam ulje koristila duži vremenski period ne mogu ništa da kažem, ali sam  zadovoljna što moja koža više nema nikakvih znakova iritacija, a to mi je trenutno i najvažnije.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...