уторак, 31. март 2015.

Essence Eyeshadow 62 John Lemon - shimmer effect

     Grazia nas je ponovo obradovala Essence poklonima dekorativne kozmetike. U mom primerku časopisa bila je prelepa žuta senka sa svetlucavim efektom i zanimljivim "ugraviranim" detaljima.
      Odmah sam se prisetila da sam pre par dana pisala o povratku 90-tih u ulepšavanje i novim varijantama (ranijih) šljaštećih senki za oči. Ova Essence senka je upravo primer tih novih varijanti. Na sreću, nije mnogo upadljiva  jer i pored limun žute boje za koju bi neko rekao da "vrišti" ima samo sitne, skoro neprimetne svetlucave detalje koji se primećuju tek kada se pažnja usmeri na njih. 
    Inače, senka ima glatku i meku teksturu koja se lako nanosi i razmazuje. Moram da istaknem da bez obzira koliko vremena senka bila na kapcima ona ne ulazi u bore i ne ističe ih. Pigment je dobar - boja može bez popravke da izdrži par sati, a potom lagano gubi intenzitet. Meni se to čak i dopada jer je onda žuti ton diskretniji i može da prođe i u dnevnoj varijanti šminke. 
    Među sastojcima pažnju su mi privukli glycerin (vlaži i glača kožu) i squalane (poboljšava teksturu kože).
    Pošto ja nisam neki ljubitelj šminkanja  smatrala sam da bi bilo preterano da senku nanosim na ceo kapak. Bilo mi je dovoljno da je stavim malo ispod obrva i da napravim tanku liniju uz same trepavice (što izgleda kao da sam stavila žuti ajlajner). 
    Na kraju mogu da kažem da je ova Essence 62 John Lemon senka čak i meni koja volim prirodniji izgled - zanimljiva i efektna i lako prilagodljiva brojnim varijacijama šminkanja.          

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...