четвртак, 5. март 2015.

Bioten Comforting Tonic Lotion

        Iako se često vode polemike da li je tonik za kožu potreban ili ne, ja smatram da je on neizostavan deo rutine čišćenja lica. Ipak, retko kada kupujem skuplje proizvode jer su i oni jeftiniji u potpunosti dovoljni za ispunjavanje svog zadatka.
    Ranije sam upotrebljavala Bioten tonik sa ekstraktom dunje za osvežavanje kože lica, dok sam se sada odlučila za verziju za osetljivu kožu koja sadrži Hydro Nutrient - hidratantni kompleks prirodnih sastojaka koji sprečavaju dehidrataciju kože lica i ekstrakt pamuka, bogat mineralima, proteinima i esencijalnim uljima koji smanjuje rizik od upala i omekšava kožu.
      Najvažnija činjenica koja govori u prilog upotrebi ovog tonika je odsustvo iritacija. Pošto se često dešava da mi mleko (ili losion) za čišćenje izazove neprijatno zatezanje kože, dovoljno je da nanesem tonik posle toga pa da mi se koža odmah opusti i dobro pripremi za dalju negu. O osećaju čistoće koji je prisutan posle Bioten tonika za osetljivu kožu ne treba ni govoriti jer se on podrazumeva.                                                      

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...