субота, 31. јануар 2015.

Hedera Vita - mleko za čišćenje lica sa pantenolom

     Posle losiona sa kojim sam bila zadovoljna, kupila sam i mleko za čišćenje lica Hedera Vita (Vivita/zdrava hrana, 100 ml, 320 dinara). Ovo mleko ne sadrži veštačke boje, parabene i sirovine životinjskog porekla. 
     Najvažniji sastojci su pantenol (provitamin B5) koji hidrira i umiruje kožu, a takođe i učestvuje u regenerativnim procesima i aloe vera koja stimuliše cirkulaciju i pomaže u očuvanju balansa vlažnosti u koži.
    Pošto ja već dugo vremena za čišćenje lica upotrebljavam pene i kreme, u prvi mah sam imala čudan osećaj zbog lagane teksture mleka, ali sam se već posle par upotreba navikla na njega. Što se tiče delotvornosti mogu da kažem da su efekti čišćenja savršeni kada imam samo kremu na licu, ali u slučajevima kada sam ranije nanela puder ili toniranu kremu, upotreba mleka se mora ponoviti kako bi se postigla stvarna čistoća lica.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...