недеља, 11. јануар 2015.

Still Cotton Mask - maska za kosu sa uljem iz semenki pamuka

     Still masku za kosu sa uljem iz semenki pamuka sam kupila (Lilly, 15ml, 93 dinara) samo zato što sam ranije čula pohvale o njoj.
    Maska je namenjena kosi kojoj nedostaje sjaj i elastičnost. Ako se uzme u obzir da ulje iz semenki pamuka sadrži Omega 6 masne kiseline, a takođe i doprinosi optimalnoj hidrataciji jer u sebi ima  fitosterole koji na kosi stvaraju zaštitni sloj i čija je uloga da zadrže vlažnost, onda bi efekti trebalo da odgovaraju svim tvrdnjama proizvođača o učinku maske.
    Maska ima gustu teksturu a njeno pakovanje sadrži svega 15ml pa sam pomislila da se radi o količini koja je nedovoljna i za moju kratku kosu. Ipak, i pored toga nisam imala nikakvih problema da masku nanesem ravnomerno i to u debljem sloju.
    U uputstvu piše da se maska drži na kosi od 10 do 20 minuta, ali sam je ja držala oko sat vremena i....moja kosa je posle ispiranja zaista bila mekana i sjajna, a to govori u prilog činjenici da ću nastaviti sa kupovinom i korišćenjem ove Still maske.
    PS. Moram da dodam da moja kosa nije mnogo oštećena i da je dodatno negujem jer želim da eliminišem uticaje jakih supstanci u boji za plavu kosu.

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...