четвртак, 15. јануар 2015.

No 7 sjaj za usne

     Brend No 7 još ne može da se kupi u Srbiji, ali pošto mi se sjaj koji sam dobila na poklon mnogo dopada, rešila sam da napišem par reči o njemu. 
       No 7 je u Engleskoj mnogo popularniji po proizvodima za negu kože, mada im je i linija dekorativne kozmetike solidnog kvaliteta.
       I pored toga što sjaj ima nežnu ružičastu nijansu, na usnama je skoro bezbojan tako da može da se upotrebljava samostalno (kao što ja to činim), ali može i da posluži kao završni sloj preko ruža za usne. 
    Sjaj No 7 je hidratantan i dugotrajan (na usnama ostaje nepromenjen oko 5h). Takođe, mogu da kažem da posle nanošenja ovog sjaja nema osećaja lepljivosti. 
     Jedina mana je (plastični) aplikator koji nije toliko problematičan kao što se čini mada ja imam čudan osećaj kada nanosim sjaj na usne. 

URIAGE Water Sleeping Mask

Priznajem da sam neko vreme zapostavila blog zbog preokupacije drugim stvarima, ali...trudiću se da to ispravim. Danas želim da nešto kažem ...